en glad tulda med lite pepp

förra veckan när vi skulle till elin brännström så fick jag kämpa som en dåre med lösnaglar för att få på mig mina jeans. jag fick ligga på sängen och knäppa dom, ni har säkert been there ;)
iallafall, jag var tvungen att knäppa upp dom när ja satt på bussen för de gjorde så jävla ont, och satt och drog ner tröjan hela tiden på allum haha.
men ja, kom till sak:
idag fick jag på mig dom STÅENDE! :D och de skaver inte ens.. wiiihooo

om det är pillerna som funkat eller om det är feber som är bra mot fett, det återstår att spekuleras i ;)
dock har jag ätit en jävla massa när ja vart sjuk så vettefan hur det har gått till, men jag är nöjd!

imon ses vi babes =) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0