tulda, trots bulle, 58 kg :D

Frukost: två knäckebröd
Lunch: 4 små (!) potatisar, sallad och salladsdressing. knäckebröd
Middag: Kött, sallad, klyftpotatis, knäckebröd (linda de va utsökt!)
Kvällsmat: Knäckebröd, och linda glöm inte de onyttiga smörgås-rånen =/
Nu: VATTEN-TOA-VATTEN-TOA osv. den nya rutinen fan.

idag har jag druckit typ 6 50cl flaskor :D woho. och ja vet inte om jag bara får för mig det,
men saba bubblar det och har sig i din mage också? =P känns som de är pillrena som verkar! haha
YEJJ.

jag vill helst glömma det där med bullen btw. men det var avskedsfika för mami.
jag uppdaterar er imon, men funderar på att köra lite sit-ups i sängen innan sovtajm.


jag bojkottar alkohol i helgen, har en ursäkt till förutom match - jag ska köra (H) hehe.


mina lovehandles ska bort.
det är fett oskänt när man strechar och man känner fettet på ryggen vecka sig.
haha


Kommentarer
Postat av: linda

haha den bilden smickrar inte din kropp. du e faktiskt MYCKET snyggare än sådär! Och vadå lovehandles. När jag införskaffat mig en ny kamera ska ni få se på lovehandels!!!!

2008-04-04 @ 01:14:18
Postat av: Thildoos

visar bara att ja har rätt i att min kropp kan behöva slippa all skräpmat :D
men linda, I'm gonna hold you to that med kameran där ;)

2008-04-04 @ 01:22:15
URL: http://matildaaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0