Linda ca 65

God middag. Skriver nu eftersom jag inte kommer hinna göra det senare idag eller imorgon.

Frukost: -
Lunch: Sallad på paprika med Sabis
Middag: Kyckling, bulgur (nyttigt!), massa kokta grönsaker.


Kan även tilläggas att jag inte längre är oroad över den här dieten. Eftersom jag knappt kan tugga pga grejerna i mina tänder kan jag knappt få i mig någon mat alls märkte jag idag vid middagen. Wohoo!


Och Saba: Ditt hår är jättefint!
Matilda: Stolt över dig och ditt fina mvg!


Ska på klassfest nu men no need to worry, jag ska leka nykterist

Kommentarer
Postat av: Thildoos

jag är stolt över att du iaf fick ångest över att du drack i afton ;) haha snutten då.
ses imon babes!!

2008-04-04 @ 23:48:00
URL: http://matildaaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0