tulda-in-pain

efter gårdagens match och armbågen i käften, kan jag härmed tillkännage att mina dagar med knäckebröd verkar vara över =(
kan man ha blåmärken i tänderna? (annars har ja ett fett på rumpan..)

fick dock i mig ett till frukost, satt och sög på det (smaska tutte?).
lunch: äcklig kycklingpytt typ, och sallad.

tur att ja var så trött igår att jag inte ens ORKADE åka (med bil!!) och köpa pizza. det hade vart ångest to kill me typ.

vill dock tacka för en trevlig helg, och hoppas på fler.. ni är mina nya (och gamla) favvisar!

Jag har feeeeeeeeeet träningsvärk och hey, as you may know.. I'm in love.

nu har ja lättat mitt hjärta tillräckligt tror jag. eller nej vänta, jag är mobbad ska tilläggas. sitter ENSAM i datasalen med min vattenflaska haha. alla andra är på matte-lektion..ångest? njee matteC va inte så skoj ändå trots allt ;)

fan nu yrar jag hihi.. vi hörs ikväll babes!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0